Tuesday 21 November 2017

Lmt forex formel forum


LMT-Forex-Formula (Dean Saunders) Recension Besök webbplats Jag hatar att vara den enda avvikande röst bland alla dessa glödande 5-stjärniga recensioner, men jag begärde en återbetalning på denna produkt. Låt mig först säga att Dean Saunders verkar som en trevlig kille, och i den meningen hatar jag att lämna en negativ recension, men jag måste bara säga det som det är (åtminstone i min erfarenhet). Jag hittade att det här systemet inte gav någon riktig kant, vilket betyder att det förlorade så många (eller fler) affärer som det vann, och jag behöver inte ett system för det, jag kan bara vända ett mynt. Kostnaden var 149, och jag förlorade över det beloppet, men åtminstone kan jag få 149 återbetalas så det är inte en fullständig förlust. Jag läste översynen av killen som talade om att göra hundratals pips i sin första dag. Bra bra för honom men det visste inte säkert med mig. Jag läste handboken och tog handlar efter reglerna, men fann att det ofta gjorde saker som säljs till stöd och köpte i motstånd. Inte bra. Jag handlade på 4 timmars diagrammen, och även om de skulle vara långsiktiga affärer, hittade jag flera affärer direkt för att stoppa förlusten på mindre än 90 minuter. Jag hade också några vinnare, men igen var det definitivt inte bättre än 5050, så som jag sa att jag bara kan vända ett mynt gratis och få samma resultat istället för att spendera pengar på ett system. Kanske höll jag bara inte tillräckligt länge, vem vet. Även om jag är säker på att dekan försöker ge ett bra system får jag en känsla av att hans nya liv på vilken ö han lever på finansieras lika mycket genom att sälja dessa e-böcker som det är från handel. Och jag hatar webbplatsen. Dess fyllda med alla de trötta marknadsföringen ser du på nästan varje Forex-webbplats som säljer något. Saker som: Jag är inte säker på hur många kopior av LMT jag kan släppa till det här priset, priset ökar till 497 snart. Om du ser tecknet SOLD OUT i stället för orderknappen nedan är du för sent. Jag önskar verkligen att dessa killar inte skulle spela det spelet. Hur som helst, jag förnekar verkligen inte de som gillar systemet och gör pengar med det, du kanske gillar det. Jag delar bara ärlig feedback från min erfarenhet, vilket tyvärr inte var vad jag hoppades det skulle vara. LMT Forex Formula Review 8211 Dean Saunders LMT Forex Formula Review 8211 Dean Saunders till det bästa av vår kunskap Denna produkt är inte längre tillgänglig Utgivare: Clickbank Kostnad : 149 med en 60 dagars pengarna tillbaka garanti Granskningsdatum: juni 2009 Vad det står på hemsidan LMT står för Låg underhållshandel. Webbplatsen erbjuder en 8220proven 82 exakt Forex formel som tjänar över 10 000 per månad med mindre än 15 minuter arbeta en dag8221. Det finns en liveexempelvideo på webbplatsen som illustrerar en 6.000 vinnande handel på ett dagligt diagram som tog 8220 mindre än 15 minuter på min dator8221. Efter 8220I spenderar mer tid på att göra kaffe på morgonen än jag handlar på min dator8221 beskrivs systemet som en 8220I som utvecklats efter år och år med att söka efter system för handel med Forex market8221. Dean går sedan in i lite detalj på sin bakgrund, 8220just 258221, 8220trading på utrikesbörsen sedan jag var 168221, 8220 startade med endast födelsedagspengarna från min farmor8221 baserat på 8220a tidningsartikel om Forex8221. Har 8220 gjort varje misstag i book8221 och 8220ww ett konto efter det andra8221, 8220convinced det skulle förändras om jag bara fortsatte att göra trades8221. Det följer ett kontoutdrag som visar en vinst på 30 000 under januari och februari 2009, för 8220 mindre än 15 minuter per dag8221. Då finns det en ganska lång historia om hur LMT kom och det sammanfattas som 8220hemligheten utnyttjar bekvämligheten med automatisering men med fullständig mänsklig kontroll8221. Programvarans aspekt av systemet 8220 kontrollerar nuvarande långsiktiga trender8221, 8220beräknar en 82 exakt punkt för inmatning8221, 8220beräknar det exakta stoppet och tar vinstnivåerna8221, 8220känner dig i trenden så länge som möjligt8221 och 8220 gör att du handlar med mindre än 15 minuter om dagen på dina diagram 8221. Den här planen, 8220 med automatiserade indikatorer och full handlare kontroll8221, 8220 gjorde mig mer pengar än jag någonsin sett8221. Webbplatsen fortsätter med, det här är det enda systemet 8220proven för att tjäna pengar för alla som försöker det8221 att 8220 har varit mitt bröd och smör längre än jag kan minnas8221. Sex LMT 8220Beta tester8221 från hela världen ger alla sina egna positiva återkopplingar innan en slutgiltig lista över 8220realiska skäl du behöver LMT just now8221 presenteras. Leveranserna är sedan detaljerade, en 8220simple language8221 60 sidahandbok uppdelad i 8220 enkla steg en sju år gammal kunde följa8221. Det ingår också ett anpassat indikatorpaket (för Meta Trader 4) som är 8220100 mechanical8221 och 822082 accurate8221. Det finns också en rad videohandledning som levereras 8220. Så går du igenom everything8221. Det finns en sista sektion om hur mycket systemet kostar plus förklaringen av den 8 veckan (inga frågor) pengarna tillbaka garanti. Materialet Som nämnts på webbplatsen fick vi handboken (som faktiskt är 47 sidor), indikatorns inställning och tillgång till videotutorials. Handboken är mycket välskriven och mycket lätt att förstå. Strategin som ursprungligen utvecklats för dagbladet kan också handlas på 4 timmars diagram. På dagskartorna handlas 10-12 par och genererar 8-10 affärer i månaden med potentiella vinster som sträcker sig från 100 8211 2.000 pips. LMT använder Meta Trader 4 (för dess anpassade indikatorer) och uppställningen är extremt väl dokumenterad. Det finns en förnuftig Money Management-sektion (2 av konto per handel max), lite på Trade size och sedan lite mer på de olika tidsramarna. I enlighet med exemplet på webbplatsen visar anpassade indikatorer ett antal saker: Trendriktning Slutförlust Första mål En oscillator (som ser lite ut som en traditionell MACD-indikator) Dessa indikatorer och en extra uppsättning 8220visuella kontroller8221 gör ingångs - och handelshanteringen vacker mycket 95 mekaniska. Det finns 3 olika exitstrategier som kan blandas och användas som du vill, alla ger perfekt mening baserat på din egen inställning till risk. Systemet Installerar detta system (i Meta Trader 4) är så enkelt som annonserat. Och även om vi inte provade det på en 10-årig, är det mycket troligt att många 10-åringar skulle kunna ställa upp det här systemet, även de som aldrig tidigare använt Meta Trader 4 (vilket borde vara dem alla). Indikatorn är tydlig, liksom inmatning, stopp och målnivå. Stoppet är vanligtvis ungefär dubbelt, det första målet, vilket är acceptabelt. Stopp kan vara allt från cirka 30 pips till 120 beroende på det par som handlas. Exit är beroende av den valda utgångsstrategin. Att handla dagskartorna var svårt för oss (vårt stearinljus är midnatt (GMT)), så vi valde att handla 4 timmars tidsram. Vi är helt säkra på att detta kan övervinnas genom att byta tidtabeller för mäklarchart eller något, vi gick inte så långt för att titta på det. Money management, som nämnts ovan, är bra vid 2. Kan det fungera Inte ett system som kan testas igen, eftersom vissa aspekter av indikatorerna fungerar i realtid. Men vi kunde köra det i realtid i ett antal veckor, eftersom det verkligen är ett system som kräver lite tid och ansträngning, även på den 4 timmars tidsram vi valde. När du har ställt in, gäller det att checka var 4: e timme för en varning på Meta Trader 4-plattformen. En serie visuella kontroller (och även vissa sunt förnuft) gör hela handelsprocessen nästan 100 mekanisk. Inlägg är tydliga, liksom stopp och (första) målnivåer. It8217s heter första målet eftersom, som nämnts ovan, finns ett antal olika (även förnuftiga) exitstrategier som man kan tillämpa. Vi valde att tillämpa Aggressive-strategin, det här är den som i princip tar så stor nytta som möjligt av de större rörelserna. Det innebär att man i början flyttar Stop-nivån för att bryta jämn när det första målet är träffat. En aspekt som vi var tvungna att övervinna var vad man skulle göra med över natten, men vi kom fram med vår egen halvvägs husstrategi som vi var nöjda med. Under en period på 3 veckor gick vi in ​​i 10 affärer på 4-timmarsramen över 10 valutapar. Två affärer förlorade, slog Stopp förlust innan du träffade Mål 1, 3 trades var raka jämnt och 5 var vinnande trades. Den mest lönsamma vinnande handeln var över 400 pips och den största förloraren var 85 pips. Så slutade vi, inte riktigt med 82 noggrannhet men säkert gjorde vi pengar. I vår begränsade exponering för detta system fungerade det och vi gillade det. It8217s ett avslappnat sätt att handla och hantera tar lite tid eller ansträngning. Vi har lagt den till vår Systems We Trade-lista och vi kommer att fortsätta att handla det framåt. Vi kommer givetvis att ge uppdateringar längs vägen. Vi kontaktade aldrig support så kan inte kommentera. PRO8217s Avslappnad handelstyp. 95 mekanisk. CON8217s På 4-timmarsperioden, bit när du sover (vad man ska göra med öppna affärer) 8211 men det här kan övervinnas som vi gjorde. På den dagliga tidsramen (i Storbritannien) stänger ljuset vid midnatt GMT, men vi är säkra på att det här kan övervinnas på något sätt. Kom ihåg, dina kommentarer är viktiga 8211 Om du har använt eller bestämt dig för att använda det här systemet, vänligen bidra till samhället genom att rapportera om dina resultat. Medlemmar kan posta och prenumerera på trådar som den här och även få ett mail varje gång vi lägger in en ny recensionLMT Forex Formula Forum Hej alla. Äger du LMT Forex Formula-systemet. Om så är fallet uppmanar jag dig att besöka min nyskapade 8220LMT Forex Formula Forum8221 och delta i diskussionerna. För närvarande är I8217m nu säker på om forumet kommer att börja som I8217m inte så säkert hur många användare av det här handelssystemet finns där ute, men jag tror att systemet är tillräckligt effektivt för att ett litet samhälle skulle kunna utvecklas kring det. Hur som helst ska vi se hur det går. Forumlänken är: Jag önskar er alla lyckliga och lönsamma handel Postnavigering En tanke på ldquoLMT Forex Formula Forumrdquo Kommentarer är stängda. Ett äventyr i valutahandel Kategorier E-post Prenumerera Prenumerera på den här bloggen Prenumerera på en läsareLMT Forex Formula LMT Forex Formula eller Low Maintenance Trading Formula är det senaste systemet tillgängligt på marknaden. Till skillnad från andra Forex trading produkter som erbjuder antingen handelsstrategier eller Forex-programvara, är LMT Forex Formula ett komplett system. Låt oss titta på vad som ingår i LMT Forex-systemet. LMT Forex Formula Manual som är en 50-sidig valutahandbok som innehåller två stegs snygga formel och ett par strategiska fördrivna valutahandlare. Anpassad Forex-indikatorpaket som kan vara en stor tidsbesparare när du gör automatiserad handel. Detaljerad LMT Forex Formula video tutorials med steg handelsexempel från ingång till utgång för att få en tydlig förståelse för systemet. Full lista över funktioner i LMT Forex Formula 8230 Post navigation

No comments:

Post a Comment